System podwójnej podłogi w burtofirance pozwoli w chytry sposób utrzymać niezależny pułap na palety. Dzięki temu daje się przewieźć na drugim poziomie jeszcze nawet do dwunastu ton kartonów. W przypadku załadunku samych europalet zwiększa się dwukrotnie dzięki temu rozwiązaniu ilość miejsc paletowych w aucie. Podczas przejazdów niewymagających większego załadunku, fragmenty montażowe całego systemu listwy pomiędzy kłonicami z takimi samymi otworami, dźwigające belki nośne.
System odstępów pomiędzy otworami pozwala w razie potrzeby ustalać położenie następnego poziomu dowolnie w każdym przedziale pomiędzy kolejnymi dwoma słupkami.
Uzupełnieniem mogą być szyny wzdłużne dodatkowe, które są delikatniejsze i nie służą do udźwignięcia skrzyń, lecz wyłącznie do zablokowania elementów podtrzymujących kartony, czyli przegrody poprzeczne czy pasy trzymające. Legary dodatkowe montuje się w uchwytach, w które w razie konieczności można umieścić również popularne deski (drewniane lub aluminiowe).